28 Eylül 2012 Cuma

....

      hayat çok kısa bugünün kıymetini bilmeliyiz.Biz çoğu zaman ufak tefek şeylere sıkarız canımızı, üzülürüz, göz yaşı dökeriz..Ama bir süre sonra ben buna mı üzülmüşüm neden ağladım, kendimi üzdüm diye pişman oluruz.sonra bir bakmışız böyle böyle zaman akıp gitmiş sağlığımız bozulmuş. işte o zaman pişmanlıklar geçen zamanı geri getirmez.
    herşeye evet diyen ,hayır demeyi beceremeyen insanlardan olmayın ki mutluluğa bir adım atın. farkettim de karşısındakini kırmamak için uğraşan, kendini 2.plana plana atan kişileri etrafındakiler de 2 .planda tutuyorlar. biraz "BEN" demeyi bilmemli insan. işte o zaman bir başlangıç yapmış oluruz bugüne. kendinizi bir adım önde tutmak egoist olmak değildir. etrafınızdakilerin bencilliğine ,egolarına karşı bir zırh olarak düşünün ve kendinizi koruyun.
   bugün hayattayız ama yarın olacak mıyız bilemeyiz. o yüzden şu an mutlu olun aldığınız nefesin kendinizin kıymetini bilin.Birde geçmişi düşünerek bugünü yok etmeyin. bırakın geçmiş geçmişte kalsın.elbette silip atılamaz ama dönüp bakmayın.bu sizin elinizde bugüne bakın.
  Yaşadığımız her dakikanın kıymetini bilelim kendimizi mutlu etmeyi bilelim.( başkasına zarar vermeden)
...
Ömür dediğin üç gündür.
Dün geldi geçti, yarın meçhuldür.
O halde ömür dediğin
Bir gündür, o da bugündür.(C.Y.)

2 yorum:

  1. Harika...Ağzına sağlık gamzecim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim gül ablacımm seninkiler kadar güzel değil:)

      Sil