25 Aralık 2012 Salı

başka bir duygu:)

     insanlar farklıdır birbirinden. çok çeşit insan çıkar karşımıza yaşadığımız süre boyunca. karamsar, herkesten nefret eden, yaşama sevinci çok fazla olan, kurnaz, neşe dolu... önemli olan bunlardan hangilerinin bizim hayatımıza ait olduğudur ve 'ben nasıl bir insanım?' sorusuna cevap verebilceğimiz kadar kendimizi tanıyor olmamızdır.mesela ben nefret edemem kolay kolay birinden. kinci değilim. ama nefret ettiğim nadir insanlar var ve ben o kişilerden nefret ettiğim için kendimi iyi hissediyorum:) hem de nerdeyse yüz yüze hiç gelmemişimdir..hayatta dünyanın merkezini kendi zanneden ve hiç bir zaman yere düşmeyeceğini zanneden. bugünü yaşarken yarını düşünmeyip sadece kendini keyfine göre hareket eden.. gerçekten nefret duygusunu hakettiklerini düşünüyorum bazılarının. onlar öyle insanlar ki karşısındakinin sahip olduğu kalbi,sevgiyi yönetmeye çalışırlar. acıncak haldedir kısacası. herkesin karşısına kalbinin güzelliğine göre insanlar çıkarsın Allah..
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder